Loading...

Σεμινάριο Κατασκευής παιχνιδιών


Σεμινάρια

Προγραμματισμός παιχνιδιών με GML (Game Maker Language)

Συνοπτική παρουσίαση σεμιναρίου:

Η GML είναι μια γλώσσα κατασκευής παιχνιδιών. Μέσα από ένα οργανωμένο περιβάλλον (IDE) μπορούμε να έχουμε όλα τα στοιχεία (assets) που περιέχονται στο παιχνίδι μας συγκεντρωμένα. Το παρόν σεμινάριο θα δώσει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη GML, τη διαδικασία δημιουργίας ενός 2D παιχνιδιού, την αναζήτηση και εύρεση assets μέσω του IDE, και εισαγωγή στη δημιουργία διεπαφής χρήστη (User Interface). Το σεμινάριο θα διεξαχθεί μέσω διαδικτύου (online) δεν απαιτείται φυσική παρουσία στο χώρο.

Προαπαιτούμενα:

  • Βασικές γνώσεις Αγγλικής γλώσσας
  • Ευχέρεια στη βασική χρήση του υπολογιστή
  • Σύνδεση ιντερνετ
  • Δεν απαιτούνται γνώσεις προγραμματισμού

Θεματικές που θα αναλυθούν στο workshop:

  • Από τι αποτελείται ένα βιντεοπαιχνίδι
  • Γνωριμία με το IDE του Game Maker Studio
  • Δημιουργία παιχνιδιού με τη γλώσσα προγραμματισμού GML
  • Εισαγωγή assets (εικόνες, ήχοι, κλπ) για τη δημιουργία ενός project
  • Σχεδιασμός ενός level για ένα παιχνίδι που περιλαμβάνει.
  • Κίνηση χαρακτήρα
  • Αλλαγή εικόνας ανάλογα με τη κίνηση του χαρακτήρα.
  • Βάθος Περιβάλλοντος
  • Περιβάλλον
  • Αλληλεπίδραση με το περιβάλλον
  • Χαρακτήρες που ελέγχει ο υπολογιστής (NPC)
  • Αλληλεπίδραση με NPC
  • Ήχος
  • 3D ήχος περιβάλλοντος.

Παρακαλώ κατεβάστε το παιχνίδι που θα έχουμε κατασκευάσει στο τέλος του σεμιναρίου.

Σεμινάριο κατασκευής παιχνιδιών

Διάρκεια και Κόστος

Το Σεμινάριο αποτελείται από 20 ώρες.
Το κόστος είναι 350,00€ + ΦΠΑ.

Παρέχονται

  • Άδεια χρήσης απεριορίστου χρόνου για το πρόγραμμα Game Maker Studio, με δυνατότητα εξαγωγής των παιχνιδιών σε Opera GX.
  • Σημειώσεις σε μορφή PDF που περιέχουν βήμα βήμα όλα τα μαθήματα στα Αγγλικά.
  • Πάνω από 1TB με Assets (sprites, backgrounds, items, tiles, sounds, sound FX, GUI, κλπ) για να είστε έτοιμοι να φτιάξετε το δικό σας παιχνίδι άμεσα.

syllabus

  • General features
    • GameMaker Studio 2’s Integrated Development Environment (IDE) and user interface (UI)
    • Creating and editing Objects, Sprites and Sounds
    • Coding player movement
    • Using Alarms to time actions
    • Using Draw and Draw GUI for animating and displaying graphics
    • Creating and editing Rooms
    • Designing levels with Tiles, Sprites and Objects
    • Creating and editing Cameras and Viewports
    • Playing sound effects and music
    • Creating 3D audio with Emitters and Listeners
    • Tracking collision between Objects
  • Coding (GML) specifics
    • Variables, global variables and booleans
    • Simple arrays for storing data
    • For loops, switch statements and with statements
    • Functions and Script Assets
    • States and enums
  • Sequences
    • UI and functionality overview
    • Creative use of the timeline
    • Using Broadcast Messages to communicate with other assets in the game
    • Using a control Object to listen to and affect Sequences

Γιατί GameMaker Studio

Επιλέξαμε το πρόγραμμα Game Maker Studio προς διδασκαλία, διότι με το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορεί κάποιος σε λίγο χρόνο να κατασκευάσει ένα πολύ καλό παιχνίδι, και να μπορέσει να το εκδώσει με το πάτημα ενός κουμπιού και χωρίς αλλαγή στον κώδικα σχεδόν σε όλες τις πλατφόρμες παιχνιδιών.

Υποστηριζόμενες Πλατφόρμες

  • Windows executable
  • Windows UWP
  • Linux
  • Mac
  • HTML5
  • Xbox
  • Playstation
  • Android
  • Ios
  • Nintendo Switch