Συνοπτική παρουσίαση σεμιναρίου.

Η GML είναι μια γλώσσα κατασκευής παιχνιδιών. Μέσα από ένα οργανωμένο περιβάλλον (IDE) μπορούμε να έχουμε όλα τα στοιχεία (assets) που περιέχονται στο παιχνίδι μας συγκεντρωμένα.
Το παρόν σεμινάριο θα δώσει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη GML, τη διαδικασία δημιουργίας ενός 2D παιχνιδιού, την αναζήτηση και εύρεση assets μέσω του IDE, και εισαγωγή στη δημιουργία διεπαφής χρήστη (User Interface).
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί μέσω διαδικτύου (online) δεν απαιτείται φυσική παρουσία στο χώρο.

Προαπαιτούμενα.

  • Βασικές γνώσεις Αγγλικής γλώσσας
  • Ευχέρεια στη βασική χρήση του υπολογιστή
  • Σύνδεση ιντερνετ
  • Δεν απαιτούνται γνώσεις προγραμματισμού

Θεματικές που θα αναλυθούν στο σεμινάριο

  • Από τι αποτελείται ένα βιντεοπαιχνίδι
  • Γνωριμία με το IDE του Game Maker Studio
  • Δημιουργία παιχνιδιού με τη γλώσσα προγραμματισμού GML
  • Εισαγωγή assets (εικόνες, ήχοι, κλπ) για τη δημιουργία ενός project
  • Σχεδιασμός ενός level για ένα παιχνίδι που περιλαμβάνει
  • Κίνηση χαρακτήρα
  • Αλλαγή εικόνας ανάλογα με τη κίνηση του χαρακτήρα
  • Βάθος Περιβάλλοντος
  • Περιβάλλον
  • Αλληλεπίδραση με το περιβάλλον
  • Χαρακτήρες που ελέγχει ο υπολογιστής (NPC)
  • Αλληλεπίδραση με NPC
  • Ήχος
  • 3D ήχος περιβάλλοντος

Παρέχονται.

  • Άδεια χρήσης απεριορίστου χρόνου, για προσωπική χρήση, για το πρόγραμμα Game Maker Studio με δυνατότητα εξαγωγής των παιχνιδιών σε Windows, Android, Ios, HTML και Opera GX.
  • Σημειώσεις σε μορφή PDF που περιέχουν βήμα βήμα όλα τα μαθήματα στα Αγγλικά.
  • Πάνω από 1TB με Assets (sprites, backgrounds, items, tiles, sounds, sound FX, GUI, κλπ) για να είστε έτοιμοι να φτιάξετε το δικό σας παιχνίδι άμεσα.

Διάρκεια και Κόστος

  • Το Σεμινάριο αποτελείται από 20 ώρες.
  • Το κόστος είναι 350,00€ + ΦΠΑ.